Vi är så TUFFa

Jag och min kompis har fått dille på tågskämt. Kommer inte riktigt ihåg hur de hela började men tror att vi gick och pratade om SJ, åsså kom vi in på nåt prov vi hade gjort nyligen;

 

Kompis: Hur gick det då?

Jag: Det gick bra, SJ? *blinkblink*

Kompis: Va?? Vadå SJ?

Jag: Jaa, du vet, sj: själv!

Kompis: Hahahaha jahaa! Det gick SOM PÅ RÄLS!!!

 

Och efter det har vi inte kunnat sluta komma på nya tågskämt.

  • Nu går rälsen på högrullning i min hjärna
  • Det är tufft, men de rullar på // alt. Det är rull, men de tuffar på
  • Vara tuff som tåget
  • Gå fort som tåget
  • Det är kört // Kör på // Kör inte över dina känslor // Kör bort dem // Kör håårt!
  • It's driving me crazy

 

Tufft va?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0