One word: Inception

Kollade på Inception igår och den var asbra! Har svårt att släppa den! Först när vi började titta på den undrade jag lite var det var för film jag hade gått med på egentligen, det var min kompis kompisar som vi gick med som hade valt den. En vanlig actionfilm med massa pangpang typ? Kul. Men det var ju inte alls så! Shit va coolt den var! Ju längre in i filmen jag kom, desto bättre blev den, och när jag kom hem och skulle sova gick det liksom inte att släppa den ur tankarna. Så fort jag har vaknat till inatt har jag tänkt ba: Va drömde jag nu? Hur började det? Hur slutade det? Fick jag nån kick, eller hur vaknade jag upp ur den? Vad var det för personer med? Några extractors? Det vore så hiiiiimla coolt om allt vore på riktigt, om inception och det verkligen funkade.

Oooh, varför lever inte jag i en filmisk drömvärld?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0